Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Φιλοθέου - επίλογος




















Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω πως έχω σκοπό (πρώτα ο Θεός), να ανεβάσω σύντομα κάποια σχετικά βίντεο στο youtube.
Τέλος σημειώστε πως σε ερώτησή μου γιατί έχουν στη μονή αρκετές εικόνες του Αγίου Κοσμά, μου απάντησαν πως είχε περάσει από εκεί !
Πριν λίγες μέρες διάβασα και το πρώτο μέρος του βιβλίου μου (όπως σας έγραψα σε παλαιότερη ανάρτηση) που έχει τη βιογραφία του Αγίου, έμεινα άφωνος διαβάζοντας πως ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, όχι μόνο απλά πέρασε από εκεί, αλλά εκεί έγινε μοναχός!
Πιστεύετε ακόμα στη θεά τύχη ;
Εγώ πάντως ΟΧΙ!

Με το χάραμα της νέας μέρας (στη μονή Φιλοθέου, η λειτουργία άρχισε στις μία το πρωί !!!, έτσι κατά τις επτά, είχαμε φάει μεσημεριανό !!!) , ξεκινήσαμε για την τελευταία μονή : Γρηγορίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στοιχεία επισκέπτη