Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Πριν το Αγιο Ορος

Μια από τις νέες συνήθειες μου είναι να δουλεύω τα βράδια όπου έχω ησυχία. Η δουλειά μου έχει σχέση με τη πληροφορική.
Το διαρκώς ανήσυχο πνεύμα μου, ψάχνει συνέχεια για απαντήσεις σε ερωτήματα που δεν απαντήθηκαν από τους δασκάλους και τους επιστήμονες του γένους μας.
Από μικρός είχα αντιρρήσεις σε αρκετούς τομείς όπως η φυσική, η μηχανική και άλλα. Προσπαθούσα και προσπαθώ να φτιάξω νέους νόμους και τεχνικές που είναι διαφορετικοί από τα κατεστημένα.
Πολλές φορές είχα έρθει σε αντιπαράθεση με τον συχωρεμένο πατέρα μου, ένα από τους καλύτερους μηχανικούς, ο οποίος ακολουθούσε τα βιβλία κάτι πάρα πάνω απ' αυτό που λέμε 'κατά γράμμα'. Ειδικά δε όταν του ανέφερα πως ψάχνω για το αϊκίνητο ... εκεί να δείτε τι έγινε. Τέλος πάντων εκεί που βρίσκεται σήμερα, ξέρω πως έχει ανακαλέσει κι έχουμε να πούμε πολλά όταν συναντηθούμε
Ο συνδυασμός των ανωτέρω και η 'θεά τύχη', έκαναν να δω ένα βράδυ τον Λιακόπουλο.
Από τότε αρκετά τακτικά τον ακούω όπως δουλεύω και δεν σας κρύβω πως μου έχει κάνει αρκετά κλικ. Έχω πάρει μερικά βιβλία του καθώς επίσης και άλλων, μέσα στα οποία μου βρήκα πολλές από τις απαντήσεις που έψαχνα. Περισσότερο βέβαια για τη θρησκεία, τη μυθολογία και την ιστορία και λιγότερο για τα άλλα. Γι αυτό το φαινόμενο (Λιακόπουλος), θα σας πω αργότερα σε άλλη ανάρτηση.
Μέσα λοιπόν στα βιβλία που έχω πάρει, είναι και κάποια που αναφέρονται στον Άγιο Κοσμά και τον Πάτερα Παϊσιο. Ένα από τα βιβλίο του Αγίου Κοσμά είναι χωρισμένο στα δύο. Το πρώτο έχει τη βιογραφία και το δεύτερο τις προφητείες του. Εγώ πριν πάω στο Άγιο Όρος, είχα διαβάσει το δεύτερο μέρος μόνο. Επίσης στα περισσότερα γίνεται λόγος πάνω στις γραφές και για το Άγιο Όρος.
Μια μέρα λοιπόν σκεφτικά να ελέγξω κατά πόσο είναι αληθινές μερικές απ' αυτές τις αναφορές. Έτσι λοιπόν άνοιξα την κιτρινιασμένη Κενή Διαθήκη, που έχω φυλάξει από τότε που πήγαινα σχολείο και κάποια χρονιά
μας τις είχαν δώσει για βιβλίο θρησκευτικών Με μεγάλη έκπληξη, διαπίστωσα πως όχι μόνο τα λέει, αλλά λέει και πολύ περισσότερα. Πέστε μου λοιπόν πόσοι από σας που έχετε στο σπίτι σας την Κενή Διαθήκη, την έχετε ανοίξει έστω και μια φορά. Και για να είμαι δίκαιος: ούτε κι εγώ μέχρι πρότινος!
Επίσης αναφέρουν και κάποιες επιστολές - πληροφορίες που έχουν δοθεί από μοναχούς και πατέρες του Όρους σχετικά με την πορεία της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού.
Όπως καταλαβαίνεται το ανήσυχο πνεύμα κι ο κρυφός άπιστος Θωμάς που έχω μέσα μου, πρόσθεσαν άλλο ένα λόγο στην επιθυμία για την επίσκεψή μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στοιχεία επισκέπτη