Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Η Διακήρυξη της Ομάδας 'Ε'


Πάει καιρός που πρώτο άκουσα για την περίφημη ομάδα Ε (το 2001 ή 2002 αν θυμάμαι καλά).
Από τότε έχω ακούσει - διαβάσει αρκετά (Όλυμπος , Φόκλαντς , Γκιόλβας , πλήθος επιφανών πολιτικών - επιχειρηματιών κ.λ.π). Οι γνώστες γίνονται ολοένα περισσότεροι . Πόσο μάλλον σήμερα που κάθε ελπίδα σωτηρίας είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία!
Μέσα σ' αυτούς υπάρχουν κι εκείνοι που εκμεταλλεύονται και συκοφαντούν - καπηλεύονται σκόπιμα την ύπαρξή της.
Εγώ δεν ξέρω αν ομάδα Ε είναι υπαρκτή ή όχι. Εκείνο όμως που ξέρω είναι πως μ' αρέσει έστω κι αν είναι παραμύθι. Βλέπεται μεγάλωσα στη παραμυθούπολη του παραμυθόκοσμου.
Είναι ωραίο παραμύθι.
Κι αν δεν είναι ?
Τέλος πάντων, χθες ένας από τους ποιο καλούς φίλους, μου έστειλε ένα email που μου αναφέρει πως η εν λόγω ομάδα , έστειλε μια διακήρυξη προς την πολιτική μας αφρόκρεμα και περιορισμένο περιοδικό τύπο.
Εγώ με τη σειρά μου σας την δίνω όπως ήρθε συνημμένη στο email.
Ένα έχω να πω : ανεξάρτητα με τη γνησιότητα , τα λέει πανέμορφα και με βρίσκει σύμφωνο σχεδόν σε όλους τους τομείς.
Διακήρυξη Ομάδας Ε
Τα συμπεράσματα δικά σας....

Πηγές
  • Το pdf ήρθε στο προσωπικό μου email. Δεν γνωρίζω την γνησιότητα - προέλευση του.
  • Η εικόνα είναι από το site του περιοδικού που αναφέρεται στο γεγονός. Δεν γνωρίζω εαν το pdf έχει παρθεί από εκεί.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ότι τα λέει όμορφα... τα λέει όμορφα!

Unknown είπε...

"Καταραμένε" Έλληνα

Καταραμένε Έλληνα.
Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση...
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;

Σίλερ, 1759-1805, Γερμανός συγγραφέας και ποιητής

Στοιχεία επισκέπτη