Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Αφύπνιση τώρα ή ποτέ

Ως εδώ και μη παρέκει !


Τέλος !


Η υπομονή μου ξεπέρασε τα όρια της !


Σε ένα χρόνο θα βάλω το 5 μπροστά από τα χρόνια της ηλικίας μου και βαρέθηκα να ακούω βλακώδεις – ψευτο δικαιολογίες από όλους τους “σοφούς” της προηγούμενης γενιάς ( γονείς , θείους , πεθερούς κλπ.) που στην ουσία το μόνο που τους ενδιαφέρει , είναι ο ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ τους!

Δεν τους κατηγορώ για αυτό , γιατί μεγάλωσαν σε μια Ελλάδα που μόλις βγήκε από τον “στημένο” δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο (πολλοί απ' αυτούς πολέμησαν κι όλας) , έζησαν ένα πάλι “στημένο” εμφύλιο πόλεμο κι έπρεπε όχι μόνο να επί βιώσουν , αλλά και να ξανά κτίσουν τις αποδεκατισμένες - διαλυμένες φαμίλιες τους. Φυσικά και τους τιμώ για το δύσκολο έργο τους που το έφεραν άξια εις πέρας. Απόδειξη είναι η ύπαρξη μου !!!!


Προς τους αξιότιμους συνανθρώπους μου της προηγούμενης γενιάς :


Σας ευχαριστώ μέσα απ' τη καρδιά μου για ότι κάνατε για μένα για να έχω τη δυνατότητα να γράφω σήμερα αυτές τις αράδες ....


Έχετε χάσει όμως αγαπητοί μου την αίσθηση του χρόνου!


Σήμερα δεν αγωνιζόμαστε για να βγάλουμε ένα κομμάτι ψωμί για να ζήσουμε !

Μας μάθατε να αγωνιζόμαστε για μία καλύτερη ζάντα της φεράρι που μόλις αποκτήσαμε δουλεύοντας μια ζωή απ το πρωί ως το βράδυ (τίμια ή όχι) – αγνοώντας σκόπιμα για το τι συμβαίνει στη διπλανή μας πόρτα !

Σκοπός της ζωής μας έγινε όταν περνάμε μπροστά από το καφενείο που περνάτε τη μέρα σας (και καλά κάνετε – το δικαιούστε αναμφισβήτητα), οι θαμώνες να λένε “ να το παιδί το τάδε ... ξέρεις εκείνου που σου 'έλεγα τις προάλλες ... ναι που μαζί πετάγαμε πέτρες στους Γερμανούς ... κοίτα είναι πολύ καλό παιδί ... έχει φεράρι , αεροπλάνο , δυο εξοχικά ..... κλπ!

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ

Εγώ όμως μπορεί να έχω παρόμοιες βλέψεις για τα παιδιά μου, αλλά για να γίνουν, θα πρέπει να υπάρχει και ο πλανήτης Γη όπως τον είχατε εσείς , αν όχι καλύτερα. Θα πρέπει κάθε απόγευμα να μπορούμε άφοβα να βγαίνουμε στο πεζοδρόμιο να καλαμπουρίζουμε με τον γείτονα , να πειράζουμε και μετά να κερνάμε καφέ τον περαστικό , να κοιμόμαστε το καλοκαίρι στην αυλή (κάτω από τη κληματαριά) με ανοικτή την εξώπορτα κλπ.

Σας θύμισα τίποτα ????

Σας θερμοπαρακαλώ :

δεν ζητώ από σας να καταλάβετε πως ότι συμβαίνει γύρω μας ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ – ΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ !

Σας ζητώ να με ακούστε πριν με χλευάσετε !!!

“ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕΝ , ΠΑΤΑΞΟΝ ΔΕΝ”

Κι αν δεν θέλετε ... δεν πειράζει !

Δεν έχετε το δικαίωμα να κατακρίνετε κάποιον που λέει τα πράγματα διαφορετικά, όχι γιατί με προσβάλλετε (εγώ έχω τις αποδεδειγμένες απόψεις μου) αλλά γιατί με αυτό το τρόπο κουφαίνεται και τους γύρω σας (που είναι άμεσα ή έμμεσα εξαρτημένοι από σας) και μπορεί να θέλουν να ξυπνήσουν !

Τέλος με αυτή τη συμπεριφορά σας, το μόνο που κάνετε , είναι να εξυπηρετείτε τα σχέδια των πραγματικών υπαίτιων της σημερινής κατάντιας μας !


Προς τους συνομήλικους μου :


Αγαπητοί μου χρειαζόμαστε ομαδική δουλειά με κοινούς αγαθούς σκοπούς από γνήσιους χριστιανούς ορθόδοξους, οικογενειάρχες, Έλληνες πατριώτες, αγωνιστές πολιτικούς.

Μη βιαστείτε να πείτε “μα που είναι αυτοί” !

Εμείς είμαστε – όλοι – αν αλλάξουμε νοοτροπία και δούμε τα πράγματα από άλλη πλευρά.

Δεν θα σας πω εγώ πως πρέπει να δείτε τα πράγματα !!!! ΜΟΝΟ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ !!!

γιατί κατά την ταπεινή μου γνώμη έτσι όπως ζούμε , ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ !!!


Για να μην σας κουράσω άλλο ...


ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ :


Όσοι έχετε internet ... δώστε στη μηχανή αναζήτησης τη λέξη zeitgeist


θα πρέπει να βρείτε δυο ταινίες : zeitgeist & zeitgeist addendum

!!!!!! ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ !!!!!!


Προτιμήστε το google videos γιατί εκεί είναι ολόκληρες... ενώ στο youtube είναι κομμένες σε

10λεπτα ....

Υπάρχουν κι εργαλεία ελεύθερα στο internet που μπορείτε να τα κατεβάσετε (download) και να τα δείτε ή δείξετε στους φίλους σας. Εγώ το έχω κάνει (είναι μια προσωπική προσπάθεια αφύπνισης των γύρω μου).


Εδώ σας γράφω τα link που κατέβασα εγώ ....

http://video.google.com/videoplay?docid=-7671298400447638082#

http://video.google.com/videoplay?docid=-7492068823950286254#


Σημειώστε πως :

  1. έτος δημιουργίας είναι 2007-8

  2. στο πρώτο μέρος της πρώτης ταινίας , κατηγορείται η θρησκεία ... Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλη η ταινία είναι για πέταμα !!! πολλές φορές το να μας κατηγορούν για κάτι ... μας κάνει περισσότερο πιστούς !

  3. Στο τελευταίο μέρος της δεύτερης ταινίας ... λέει για το συνώνυμο παγκόσμιο κίνημα που δημιουργήθηκε ... δεν σημαίνει πως σας ωθώ να εγγραφείτε !!!

  4. απλά δες τε τα ... και κρατήστε ότι νομίζετε αληθινό !!!!

Αφορμές αυτής της ανάρτησης είναι ότι πρώτον στην προσπάθειά μου να ξυπνήσω τον πατέρα ενός φίλου μου ... πήρα απάντηση "στα αρ...... μου, εγώ σήμερα δεν έχω πρόβλημα !" και δεύτερον η άγνοια της ύπαρξης τους από έναν αρκετά ψαγμένο φίλο μου , ο οποίος έπαθε τη πλάκα της ζωής του βλέποντας τις !!!

αφού τις δείτε ... καλή μέρα μας !!!! - προωθήστε τις

ΥΓ. Οι καιροί είναι δύσκολοι κι έρχονται δυσκολότεροι ... Οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο διαδίκτυο είναι πολλές και αμφιβόλου προελεύσεως ... προσοχή λοιπόν ένας σωστά πληροφορημένος - ψαγμένος , μπορεί να καταλάβει πια είναι σωστή ή όχι.

Στον τυχόν ξεσηκωμό που ακούγεται ... θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να είναι αναίμακτος γιατί μόνο τότε θα αποδώσει. Μην ξεχνάτε πως η ιστορία μας διδάσκει πως οι περισσότεροι εκμεταλλεύτηκαν ή ακόμη και στήθηκαν από τους αντίπαλους μας, που όπως θα καταλάβετε δεν είναι οι εκάστοτε πολιτικοί μας , αλλά τα αφεντικά τους : παγκοσμιοποιητές , που είχαν πάρα πολύ χρόνο και άνεση για να καταστρώσουν τα ύπουλα σχέδιά τους .... !!!

Τέλος ... προγραμματίζω νέα επίσκεψη στο περιβόλι της Παναγιάς (Άγιο Όρος) αρχές Οκτωβρίου .... ελπίζω να μην με προλάβουν τα γεγονότα που έρχονται κι έχουν να κάνουν με του "γείτονες" προς τα δεξιά !

Καλή μέρα σας και καλή συνέχεια του άνισου αλλά δίκαιου - ιερού αγώνα μας για μια καλύτερη Γη των παιδιών μας. Μην ξεχνάτε ο Θεός είναι μαζί μας !!!!

Σπύρος.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στοιχεία επισκέπτη