Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

"Τυχαίο" συμπλήρωμα της προηγούμενης ανάρτησης !

Σήμερα τα ξημερώματα (04:55) τελείωσα τη προηγούμενη ανάρτηση ... Τώρα (09:30) , εντελώς "τυχαία" , άνοιξα τον υπολογιστή μου χωρίς να θέλω κάτι συγκεκριμένο. Συνήθως τον ανοίγω το βράδυ που έχω ήσυχα για να δουλέψω.

Χωρίς να το καταλάβω ... βρέθηκα στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ και την πάρα κάτω ανάρτηση ....


Στο Πανεπιστήμιο της καρδιάς ...στο Άγιον Όρος...

Στο τηλέφωνο ήταν ο Φ. Με έπαιρνε απο ένα ταπεινό μα τόσο αγαπημένο κελλάκι στις Καρυές ...Αδερφέ μου προχθές των Θεοφανείων (20-01-2011)πήγαμε στην Ιβήρων...Αυτό που ζήσαμε ήταν συνταρακτικό ...θα στο πω αδερφέ
μου να πάρεις κουράγιο όπως πήραμε όλοι μας ...Το καντηλάκι της Πορταϊτισσας άρχισε να κουνιέται αργά και σταυροειδώς στην ώρα της Θείας Λειτουργίας ...για μια ώρα ασταμάτητα μπροστά στα δακρυσμένα μάτια όλων μας ...Οι Γέροντες λένε πως όταν αυτό συμβαίνει σε ώρα Θείας λατρείας είναι πολύ καλό και η Παναγιά μας δείχνει το πόσο μας αγαπά και πόσο μας σκεπάζει ....Κάτι τόσο ελπιδοφόρο για τις ψυχές μας τούτες τις σκοτεινές ώρες ...Την πάσαν ελπίδα μου εις σε ανατίθημι....Ένα θαύμα βάλσαμο για την βουρκωμένη ψυχή μας ...Αδερφέ μου σ ευχαριστώ για το ευλογημένο μαντάτο ,,,




Για ολόκληρη την ανάρτηση ... πατήστε εδω !
 

Με τη σειρά μου ... ευχαριστώ κι εγώ για το ευλογημένο μαντάτο !


ΆΦΩΝΟΣ ... μεταφράζω αυτό το "ΤΥΧΑΊΟ" γεγονός σαν απάντηση - σχόλιο στην προ λίγων ορών ανάρτηση μου από την ΜΑΝΟΎΛΑ μας !!!!

ΥΓ. Η μονή Ιβήρων , είναι μια από τις τέσσερις που είχα τη χαρά - τιμή να επισκεφθώ πριν 14 περίπου μήνες , όπου παρακολούθησα όλη τη Θεία Λειτουργία και προσκύνησα στην εικόνα της Παναγίας Πορταϊτισσας .

ΆΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ ... Η Μανούλα του Αδερφού μας , δεν μας ξέχασε ποτέ !!! .... είναι μαζί μας - δίπλα μας. Είναι η μοναδική ελπίδα μας ... ΥΠΟΜΟΝΉ - ΠΊΣΤΗ - ΑΓΆΠΗ (συμπλήρωμα της προηγούμενης ανάρτησης).

Καλή μέρα σε όλους !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στοιχεία επισκέπτη